7 rzeczy, kt贸re najbardziej irytuj膮 w pracy

Kategoria
呕ycie zawodowe

Autor wpisu
Katarzyna Klimek-Michno Ocena tre艣ci 4.67/5 (3)
Kategoria: 呕ycie zawodowe
Ocena tre艣ci 4.67/5 (3)

rzeczy ktore najbardziej irytuja w pracy

To mo偶e by膰 jedna, ale za to kluczowa sprawa. Przyt艂acza i odbiera ch臋膰 do dalszej pracy. To mog膮 by膰 drobnostki, ale ich kumulacja sprawia, 偶e w pewnym momencie chcemy rzuci膰 papierami. Sprawd藕, czy towarzyszy Ci kt贸ra艣 z najbardziej irytuj膮cych rzeczy w pracy i zastan贸w si臋, czy nie pora na zmian臋.

 

Ma艂e i du偶e rzeczy. Czasem zabawne i wr臋cz absurdalne, a nieraz bardzo powa偶ne. Potrafi膮 wywo艂a膰 chwilowe zdenerwowanie, kt贸re szybko mija lub sta膰 si臋 punktem zwrotnym i skutkowa膰 zmian膮 pracy.

  1. Brak poczucia sensu, znudzenie鈥

Monotonia i rutyna w pracy s膮 m臋cz膮ce. Brak nowych wyzwa艅 i do艣wiadcze艅 potrafi przygn臋bia膰. Ale chyba nic nie dra偶ni tak, jak brak poczucia sensu tego, co robimy. Po co wykonuj臋 to zadanie? Jaki jest cel? A co je艣li tylko marnuj臋 czas i sw贸j zawodowy potencja艂? Je艣li cz臋sto dopadaj膮 Ci臋 takie my艣li, to chyba najwy偶sza pora, by zastanowi膰 si臋 nad zmian膮.

 

  1. Finansowe obiecanki-cacanki

Czekanie na obiecan膮 premi臋 lub podwy偶k臋, kt贸ra wcale nie nadchodzi. Mglista wizja awansu. Benefity zupe艂nie nietrafione i niedopasowane do potrzeb pracownik贸w. Kiepska oferta szkole艅. To wszystko negatywnie wp艂ywa na samopoczucie i jest cz臋stym powodem do zmiany pracy 鈥 bardzo du偶e grono pracownik贸w zmienia j膮 w艂a艣nie z powod贸w finansowych.

 

  1. Prze艂o偶ony

Roztargniony, ma艂o komunikatywny, wybuchowy, apodyktyczny 鈥 wybierz kt贸re艣 z okre艣le艅 lub dodaj co艣 od siebie. Starasz si臋 nie uprzedza膰, silisz si臋 na u艣miech, ale najwyra藕niej nie jest Wam po drodze. Styl zarz膮dzania, zachowanie, charakter, spos贸b bycia i codzienne przyzwyczajenia Twojego szefa dra偶ni膮 Ci臋, a czasem wr臋cz uniemo偶liwiaj膮 efektywn膮 wsp贸艂prac臋.

 

  1. Zachowania wsp贸艂pracownik贸w

To niby nic wielkiego. Ot, takie tam nawyki, ale potrafi膮 mocno dzia艂a膰 na nerwach. Co konkretnie? Na przyk艂ad g艂o艣ne rozmowy przez telefon, wtajemniczanie wszystkich w swoje prywatne sprawy, plotkowanie, niech臋膰 lub brak wsp贸艂pracy itp. Osoby, z kt贸rymi sp臋dzamy cz臋sto wi臋cej czasu ni偶 z rodzin膮, potrafi膮 porz膮dnie napsu膰 nam krwi.

 

Sprawd藕, jak poskromi膰 toksycznych wsp贸艂pracownik贸w

 

  1. Organizacja czasu

Wolny czas jest dla Ciebie wa偶ny, ale odnosisz wra偶enie, 偶e Tw贸j pracodawca jest innego zdania. Dra偶ni Ci臋 brak elastyczno艣ci 鈥 praca musi by膰 wykonywana 鈥瀘d – do鈥, zawsze w siedzibie firmy, a Tobie marzy si臋 chocia偶 jeden dzie艅 pracy zdalnej, bez konieczno艣ci stania w miejskich korkach. Co jeszcze? Nadgodziny, dy偶ury w weekendy. Brrr鈥 w艂a艣nie wtedy, kiedy ju偶 zaplanowa艂e艣 co艣 wa偶nego.

 

  1. Komunikacja

O co chodzi? No w艂a艣nie nie wiadomo. S艂aby przep艂yw informacji, chaos w komunikacji. Wydaje Ci si臋, 偶e nikt nie panuje nad tym ba艂aganem. D艂ugo czekasz na decyzj臋 w sprawie projekt贸w, kt贸re ju偶 chcia艂by艣 zacz膮膰 realizowa膰. O wa偶nych rzeczach, kt贸re dotycz膮 Twojej pracy, dowiadujesz si臋 na ko艅cu albo zupe艂nie przez przypadek. Na dodatek zesp贸艂 jest s艂abo zintegrowany, a szefowi najwyra藕niej nie zale偶y, aby to zmieni膰.

 

  1. Miejsce i lokalizacja

Open space mo偶e i ma swoje zalety, ale Ty nie potrafisz ich dostrzec. Przeszkadza Ci ha艂as, 艣wiat艂o, rozpraszaj膮 dzwoni膮ce telefony, przyt艂acza du偶o bod藕c贸w. Miejsce, w kt贸rym pracujesz, nie sprzyja Twojej efektywno艣ci. A 偶eby si臋 do niego dosta膰, musisz swoje odsta膰 w ulicznych korkach.

 

Dopisaliby艣cie co艣 do tej listy?

 

Ju偶 jedna powa偶na rzecz, kt贸ra nas irytuje w pracy mo偶e by膰 powodem do jej zmiany, a siedem to a偶 nadto 偶eby znale藕膰 lepsze dla nas zaj臋cie!

Dlatego zarejestruj si臋 na Pracuj.pl i znajd藕 lepsz膮 prac臋!

 

Od czego zacz膮膰 i jak przygotowa膰 si臋 do szukania pracy? Obejrzyj wideo i sprawd藕:

 

 

Oce艅 artyku艂


Narz臋dzia