Porady Stanowiska Specjalista ds. zakupów – zakres obowiązków
16.05.2019

Specjalista ds. zakupów – zakres obowiązków

16.05.2019
Autor wpisu admin
Ocena treści
(1)

Specjalista ds. zakupów jest odpowiedzialny za zaopatrzenie działu produkcji, biura lub magazynu w niezbędne materiały, półfabrykaty oraz wyposażenie. Do jego zadań należy też utrzymywanie kontaktów z dostawcami, a także analiza zasobów firmy. Kandydat na to stanowisko powinien legitymować się wykształceniem wyższym technicznym. Najchętniej przyjmowane są osoby z kilkuletnim doświadczeniem w podobnej pracy.

Główne obowiązki:

  • realizowanie strategii działu zakupów
  • optymalizacja kosztów
  • prowadzenie dokumentacji zamówień
  • wybór dostawców
  • negocjowanie warunków umów

Specjalista ds. zakupów powinien cechować się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami negocjacyjnymi, komunikatywnością, strategicznym sposobem myślenia i znajomością języka angielskiego. Wymogiem może być również posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Sprawdź oferty pracy

Pracownicy poszukiwani są przez duże zakłady produkcyjne, gdzie dba się o ciągłość dostaw. Oferty zatrudnienia pochodzą również od przedsiębiorstw handlowych, hurtowni i sieci marketów.

Oceń artykuł