Specjalista ds. marketingu – zakres obowiązków

Kategoria
Stanowiska

Autor wpisu
Pracuj.pl
Kategoria: Stanowiska

Specjalista ds. marketingu jest osobą, która koordynuje działania związane z reklamowaniem produktów i usług firmy. Do jego codziennych zadań należy planowanie i realizacja kampanii PR, a także zarządzanie podległym zespołem. To stanowisko dla pracowników, którzy posiadają wykształcenie wyższe na kierunku: marketing, zarządzanie lub ekonomia. Mile widziane będzie też doświadczenie zawodowe w zakresie promocji, reklamy i sprzedaży.

Główne obowiązki:

  • ustalanie strategii komunikacji marki
  • przygotowanie materiałów promocyjnych
  • organizacja eventów firmowych
  • monitorowanie branży oraz działań konkurencji
  • współpraca z działem sprzedaży, grafikami oraz zewnętrznymi agencjami

Do najważniejszych kompetencji dobrego marketingowca należą: kreatywność, samodzielność oraz inicjatywa. Duże znaczenie ma wiedza na temat technik badania rynku i specyfiki danej branży. Na tym stanowisku niezbędna okaże się biegła obsługa komputera z uwzględnieniem pakietów biurowych czy oprogramowania graficznego, a także znajomość języka angielskiego. Atutem będzie odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Sprawdź oferty pracy

Specjaliści ds. marketingu zatrudniani są przez firmy zajmujące się reklamą i promocją marek. Oferty pracy przedstawiają także duże przedsiębiorstwa, które posiadają własne działy marketingu.

Oceń artykuł


Narzędzia