Kierownik sekretariatu – zakres obowiązków

Kategoria
Stanowiska

Autor wpisu
Pracuj.pl
Kategoria: Stanowiska

Kierownik sekretariatu może pracować w dziale administracyjnym firmy, bezpośrednio koordynując pracę całego sekretariatu. Rynek pracy jest otwarty na specjalistów z tego zakresu, a zatrudnienie znajdują przede wszystkim osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku.

Główne obowiązki:

  • obsługa interesantów
  • monitorowanie kalendarza spotkań
  • pomoc w organizacji wyjazdów służbowych
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów

Stanowisko związane jest z reprezentowaniem firmy, dlatego należy wyróżniać się wysoką kulturą osobistą. Pracownik niejednokrotnie będzie musiał zmierzyć się z pracą pod presją czasu, dlatego kluczową cechą powinna być odporność na stres. W pełnieniu obowiązków pomocne okażą się zdolności interpersonalne. Konieczna jest biegła obsługa programów komputerowych. W wielu firmach dodatkowym wymogiem może być bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Sprawdź oferty pracy

Kierownicy poszukiwani są przede wszystkim przez firmy o ugruntowanej pozycji branżowej, w których sekretariat odgrywa ważną rolę w pracach administracyjno-biurowych oraz kontaktach z klientem.

Oceń artykuł


Narzędzia