Porady Stanowiska Kierownik obiektu – zakres obowiązków
14.06.2019 | 0 min czytania

Kierownik obiektu – zakres obowiązków

14.06.2019 | 0 min czytania
Autor wpisu Pracuj.pl

Kierownik obiektu nadzoruje i koordynuje całokształt zajęć, zadań oraz prac związanych z administracją czy zapleczem technicznym mającym wpływ na funkcjonowanie danego obiektu.

Główne obowiązki:

  • organizacja ochrony
  • kontrola ewentualnych remontów czy napraw
  • rekrutacja pracowników
  • prowadzenie prac administracyjnych i prac związanych z finansami
  • działania nakierowane na zapewnienie bezpieczeństwa odwiedzających oraz sprawne funkcjonowanie obiektu
  • troska o efektywny marketing danego obiektu

Kandydaci powinni posiadać umiejętności przywódcze, które pozwolą zarządzać zespołem. Konieczne są także: samodzielność, komunikatywność, zdolność do podejmowania właściwych, szybkich decyzji, strategiczne myślenie oraz zaangażowanie.  Do często spotykanych wymogów należą: doświadczenie w obsłudze budynków na stanowisku kierowniczym, znajomość prawa budowlanego, wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, uprawnienia np. SEP.

Sprawdź oferty pracy

Kierownicy obiektów znajdą zatrudnienie m.in. w niektórych zakładach produkcyjnych, a nawet w firmach zajmujących się sprzątaniem i pracami porządkowymi w danym miejscu.

Oceń artykuł