Kierownik marketingu – zakres obowiązków

Kategoria
Stanowiska

Autor wpisu
Pracuj.pl
Kategoria: Stanowiska

Kierownik marketingu pełni funkcję wsparcia w działaniach marketingowych. Jego misją jest zarządzanie zespołem oraz tworzenie długookresowej strategii marketingowej i promocyjnej firmy.

Główne obowiązki:

  • sporządzanie planów marketingowych i przeprowadzanie analiz
  • budowanie, wdrażanie, a także ulepszanie strategii
  • wykonywanie zadań wraz z podległym zespołem
  • monitorowanie rynku i poczynań konkurencji
  • uczestniczenie w targach oraz szkoleniach branżowych

Od kierownika marketingu oczekuje się samodzielności w działaniu i umiejętności kierowania zespołem. Równie ważna jest wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów. To stanowisko dla osoby odpowiedzialnej oraz kreatywnej, która potrafi zarażać swoim optymizmem, a jednocześnie motywować i wspierać podwładnych.

Sprawdź oferty pracy

Zatrudnienie można znaleźć w: agencjach rekrutacyjnych i reklamowym oraz firmach z wielu branż, np. z dziedziny medycyny, bankowości, technologii, IT i telekomunikacji.

Oceń artykuł


Narzędzia