Porady Stanowiska Kierownik HR – zakres obowiązków
14.06.2019 | 0 min czytania

Kierownik HR – zakres obowiązków

14.06.2019 | 0 min czytania
Autor wpisu Pracuj.pl

Kierownik HR zajmuje się nadzorowaniem personelu, czuwając przy tym nad poprawnym funkcjonowaniem firmy. Na tym stanowisku mile widziani są absolwenci studiów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, którzy mogą pochwalić się doświadczeniem zawodowym.

Główne obowiązki:

  • szczegółowa organizacja procesu rekrutacji i jego nadzorowanie
  • wybieranie najlepszych kandydatów, zgodnie z profilem i potrzebami firmy
  • pomaganie pracownikom w planowaniu kariery
  • organizowanie szkoleń
  • utrzymywanie kontaktu z urzędami, instytucjami i organizatorami kursów
  • dbanie o właściwą komunikację w przedsiębiorstwie

Intuicja, umiejętności przywódcze oraz komunikatywność – to cechy, którymi powinien wyróżniać się kierownik. Specjaliści ds. HR są odpowiedzialni, ale jednocześnie nie boją się podejmować ryzyka. W tym zawodzie charakterystyczna jest również wielozadaniowość.

Sprawdź oferty pracy

Kandydaci na stanowiska kierownicze mają do wyboru wiele ofert pracy – mogą wysłać CV  do agencji doradztwa personalnego, firm konsultingowych, firm związanych z technologią, branżą ekonomiczną oraz finansową, a nawet do hipermarketów.

Oceń artykuł