Porady Stanowiska Kierownik ds. zakupów – zakres obowiązków
14.06.2019

Kierownik ds. zakupów – zakres obowiązków

14.06.2019
Autor wpisu Pracuj.pl

Kierownik ds. zakupów jest odpowiedzialny za wiele spraw związanych z nabywaniem produktów materiałowych, kluczowych dla działalności prowadzonej przez firmę. W tym zawodzie mile widziane są osoby z kierunkowym wykształceniem, zgodnym z profilem danego przedsiębiorstwa.

Główne obowiązki:

  • monitorowanie pracy podległego zespołu
  • dbanie o to, aby personel miał dostęp do odpowiedniej ilości materiałów wykorzystywanych w procesach produkcyjnych
  • pozyskiwanie dla firmy kluczowych dostawców
  • negocjowanie korzystnych warunków współpracy z kontrahentami
  • sprawdzanie jakości nabywanych materiałów
  • kontaktowanie się z dostawcami i ustalanie szczegółów realizacji zamówienia
  • monitorowanie procesów eksportowych
  • nadzorowanie realizacji założeń produkcyjnych

Osoba na tym stanowisku powinna przede wszystkim wykazywać się umiejętnościami organizacyjnymi. To zawód dla dobrych negocjatorów, którzy potrafią ustalić z dostawcami korzystne warunki współpracy. Kierownik ds. zakupów musi wykazywać się dobrą znajomością zagadnień z zakresu zarządzania budżetem.

Sprawdź oferty pracy

Prezentowane stanowisko pracy jest charakterystyczne dla firm specjalizujących się w produkcji lub dostarczaniu usług.

Oceń artykuł