Kierownik ds. kluczowych klientów – zakres obowiązków

Kategoria
Stanowiska

Autor wpisu
Pracuj.pl
Kategoria: Stanowiska

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager) to specjalista, którego głównym celem jest opiekowanie się klientem, głównie korporacyjnym, i jego interesami.

Główne obowiązki:

  • nadzorowanie pracy podległego personelu
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami
  • realizacja planów sprzedażowych
  • przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych
  • uczestniczenie w konferencjach i targach branżowych
  • pozyskiwanie informacji o zmianach na rynku
  • przygotowywanie umów
  • planowanie akcji promocyjnych

Kierownik ds. kluczowych klientów to osoba odpowiedzialna, o wysoko rozwiniętych umiejętnościach interpersonalnych, a także zdolnościach prowadzenia negocjacji. Powinna cechować się dynamizmem i otwartością. Ważna jest również umiejętność zarządzania ludźmi.

Sprawdź oferty pracy

Zatrudnienie można znaleźć m.in.: w branży bankowej, finansowej, ubezpieczeniowej, sprzedażowej, FMCG i call center.

Oceń artykuł


Narzędzia