Porady Stanowiska Kierownik call center – zakres obowiązków
14.06.2019 | 0 min czytania

Kierownik call center – zakres obowiązków

14.06.2019 | 0 min czytania
Autor wpisu Pracuj.pl

Kierownik call center bierze odpowiedzialność za koordynację centrum obsługi telefonicznej. Największe szanse na otrzymanie zatrudnienia w tym zawodzie mają osoby posiadające wieloletnie doświadczenie w branży call center.

Główne obowiązki:

  • koordynacja podległego zespołu specjalistów z działu call center
  • dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług
  • wdrażanie odpowiednich rozwiązań dla poprawy efektywności pracy działu

Kierownik call center powinien wyróżniać się komunikatywnością, która pomoże mu porozumiewać się z podległymi mu zespołami pracowników. Jego atuty to: umiejętności organizacyjne oraz zdolność szybkiego rozwiązywania problemów. Kandydat na tę posadę powinien dobrze czuć się w roli lidera. Należy orientować się w działalności danej firmy i dbać o samodzielną organizację pracy.

Sprawdź oferty pracy

Najczęściej zatrudnienie oferują biura obsługi klienta lub inne centra nastawione na telefoniczne kontakty z klientami.

Oceń artykuł