Porady Stanowiska E-commerce manager – zakres obowiązków
04.07.2019

E-commerce manager – zakres obowiązków

04.07.2019
Autor wpisu Pracuj.pl

E-commerce manager to osoba odpowiedzialna za obsługę klientów oraz przygotowanie efektywnej strategii sprzedaży. Na tym stanowisku liczy się doświadczenie. Ważne jest też wykształcenie wyższe, najlepiej z zakresu ekonomii, e-commerce lub marketingu.

Główne obowiązki:

  • nadzorowanie i optymalizowanie procesów e-commerce
  • bieżąca analiza zmieniających się trendów w obszarze e-commerce
  • tworzenie efektywnej strategii sprzedaży online oraz zarządzanie sklepem internetowym
  • aktualizowanie oferty produktowej, wdrażanie do sprzedaży najnowszych produktów
  • współpraca z osobami odpowiedzialnymi za techniczną obsługę sklepu internetowego

Wymagana jest m.in. znajomość narzędzi e-commerce oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania. Duże znaczenie ma umiejętność prowadzenia kampanii online. E-commerce manager powinien na poziomie zaawansowanym obsługiwać programy komputerowe, między innymi Google Analytics i Google Adwords.

Sprawdź oferty pracy

Miejsca pracy tworzą przedsiębiorstwa, które prowadzą sprzedaż za pomocą Internetu i narzędzi elektronicznych – na przykład w branży odzieżowej.

Oceń artykuł