Dyrektor hotelowy – zakres obowiązków

Kategoria
Stanowiska

Autor wpisu
Pracuj.pl
Kategoria: Stanowiska

Dyrektor hotelowy to osoba odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie całego obiektu hotelowego. Na tym stanowisku bardzo ważne jest co najmniej kilkuletnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Szansę na otrzymanie posady zwiększa kierunkowe wykształcenie – dobrym wyborem będą studia na kierunku hotelarskim lub marketing i zarządzanie.

Główne obowiązki:

  • koordynowanie pracy personelu
  • kierowanie recepcją
  • wykonywanie prac administracyjnych i monitorowanie ich realizacji
  • pomaganie w obsłudze gości
  • nadzorowanie działań marketingowych
  • opracowywanie norm mających usprawnić działanie placówki

W tym zawodzie sprawdzą się pracownicy, którzy odznaczają się odpowiedzialnością i kreatywnością, a także wysoko rozwiniętymi zdolnościami przywódczymi. W realizacji codziennych zadań znamienna okaże się przedsiębiorczość oraz zdolność analitycznego myślenia. Ważna jest również odporność na stres. Dyrektor hotelu powinien znać biegle co najmniej jeden język obcy.

Sprawdź oferty pracy

Wykwalifikowani dyrektorzy hotelowi mogą szukać pracy na całym świecie. Do wyboru mają hotele, pensjonaty, motele, ośrodki SPA, uzdrowiska, schroniska i  zajazdy zlokalizowane w różnych miastach i państwach.

Oceń artykuł


Narzędzia