Change manager – zakres obowiązków

Kategoria
Stanowiska

Autor wpisu
Pracuj.pl
Kategoria: Stanowiska

Change manager zajmuje się ekspansją systemów informatycznych, które wspomagają sprzedaż. Do jego codziennych zadań należy również zapewnienie innowacyjności technologicznej, wsparcie testów nowych rozwiązań oraz kreowanie nowoczesnych strategii związanych z branżą. Zdobycie posady na tym stanowisku będzie możliwe po ukończeniu studiów wyższych związanych z naukami komputerowymi. Konieczne okaże się również minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu procesami.

Główne obowiązki:

  • czuwanie nad rozwojem różnego rodzaju systemów
  • zarządzanie procesami zmian
  • analiza przyczyn powstawania problemów wraz z zastosowaniem odpowiednich działań naprawczych
  • wdrażanie nowych rozwiązań
  • współpraca z zespołem projektowym oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi

Osoby, które chcą rozwinąć swoją karierę w tym kierunku, powinny cechować się zdolnościami komunikacyjnymi oraz perswazyjnymi, co pozwoli w odpowiedni sposób przekazywać zadania i pomysły. Oprócz tego niezbędne są kwalifikacje managerskie i  biegłe posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie.

Sprawdź oferty pracy

Change manager znajdzie zatrudnienie zarówno w małych, jak i dużych firmach informatycznych, konsultingowych, telekomunikacyjnych bądź technologicznych.

Oceń artykuł


Narzędzia