Porady Stanowiska Change manager – zakres obowiązków
17.05.2019 | 0 min czytania

Change manager – zakres obowiązków

17.05.2019 | 0 min czytania
Autor wpisu Pracuj.pl

Change manager zajmuje się ekspansją systemów informatycznych, które wspomagają sprzedaż. Do jego codziennych zadań należy również zapewnienie innowacyjności technologicznej, wsparcie testów nowych rozwiązań oraz kreowanie nowoczesnych strategii związanych z branżą. Zdobycie posady na tym stanowisku będzie możliwe po ukończeniu studiów wyższych związanych z naukami komputerowymi. Konieczne okaże się również minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu procesami.

Główne obowiązki:

  • czuwanie nad rozwojem różnego rodzaju systemów
  • zarządzanie procesami zmian
  • analiza przyczyn powstawania problemów wraz z zastosowaniem odpowiednich działań naprawczych
  • wdrażanie nowych rozwiązań
  • współpraca z zespołem projektowym oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi

Osoby, które chcą rozwinąć swoją karierę w tym kierunku, powinny cechować się zdolnościami komunikacyjnymi oraz perswazyjnymi, co pozwoli w odpowiedni sposób przekazywać zadania i pomysły. Oprócz tego niezbędne są kwalifikacje managerskie i  biegłe posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie.

Sprawdź oferty pracy

Change manager znajdzie zatrudnienie zarówno w małych, jak i dużych firmach informatycznych, konsultingowych, telekomunikacyjnych bądź technologicznych.

Oceń artykuł