Porady Stanowiska Asystent ds. obsługi klienta – zakres obowiązków
04.09.2019

Asystent ds. obsługi klienta – zakres obowiązków

04.09.2019
Autor wpisu Pracuj.pl

Asystent ds. obsługi klienta zajmuje się realizacją zadań powierzonych przez menedżerów, a także prezentowaniem produktów i usług oraz przygotowywaniem raportów. W tym zawodzie potrzebne jest co najmniej średnie wykształcenie.

Główne obowiązki:

  • bezpośredni kontakt z klientami (np. w biurze lub w punkcie obsługi klienta)
  • przyjmowanie zgłoszeń
  • dbanie o atrakcyjną prezentację promowanych towarów lub usług
  • zapoznawanie się z aktualną ofertą firmy
  • dbanie o korzystny wizerunek firmy

Asystent ds. obsługi klienta powinien dobrze obsługiwać komputer, wyróżniać się nienaganną prezencją, dobrą dykcją i komunikatywnością. Mile widziana będzie kreatywność oraz dobra organizacja pracy. W niektórych działach obsługi klienta (np. w firmach międzynarodowych) konieczna okaże się też znajomość języków obcych.

Sprawdź oferty pracy

Rekrutację na to stanowisko prowadzą firmy o profilu handlowym lub usługowym z wielu gałęzi gospodarki – najwięcej ofert pracy zapewniają przedsiębiorstwa z branży informatycznej, instalacyjnej, serwisowej i marketingowej.

Oceń artykuł