Porady Stanowiska Asystent ds. kadr i płac – zakres obowiązków
04.09.2019 | 0 min czytania

Asystent ds. kadr i płac – zakres obowiązków

04.09.2019 | 0 min czytania
Autor wpisu Pracuj.pl

Asystent ds. kadr i płac zapewnia wsparcie dla całego działu kadr i płac. Przedsiębiorstwa oferują stabilne zatrudnienie w tym zawodzie, a największą szansę na otrzymanie pracy mają osoby studiujące na kierunkach związanych z HR, jak np. zarządzanie zasobami ludzkimi.

Główne obowiązki:

  • wykonywanie czynności biurowych – wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego
  • porządkowanie potrzebnych dokumentów, przygotowywanie zestawień
  • pomoc w pracach o charakterze administracyjnym
  • nadzorowanie dokumentacji personalnej pracowników
  • koordynowanie umów
  • tworzenie aktualnego grafiku

Najważniejsza na tym stanowisku jest doskonała organizacja pracy, która ułatwi wykonywanie zadań. Doceniane są: skrupulatność, rzetelność i systematyczność. Pracodawcy poszukują też kandydatów, którzy posiadają zdolności interpersonalne i komunikacyjne.

Sprawdź oferty pracy

Asystenci są potrzebni w przedsiębiorstwach, które posiadają stanowiska i działy związane z księgowością i kadrami. Osoby pracujące w tym zawodzie często nawiązują także współpracę z wybraną firmą z branży HR.

Oceń artykuł