Porady Stanowiska Asystent biura – zakres obowiązków
03.09.2019

Asystent biura – zakres obowiązków

03.09.2019
Autor wpisu Pracuj.pl

Asystent biura odpowiada za pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych i sprawne funkcjonowanie całego biura. W tym zawodzie dobrze sprawdzają się absolwenci ekonomii oraz zarządzania. Mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Główne obowiązki:

  • prowadzenie terminarza spotkań
  • umawianie spotkań z klientami
  • sprawdzanie skrzynki pocztowej, porządkowanie korespondencji
  • przygotowywanie raportów, pism i prezentacji
  • branie udziału w szkoleniach i zebraniach zarządu

Pracodawcy, którzy potrzebują asystentów biura, wymagają, aby kandydaci byli samodzielni, doskonale zarządzali pracą i czasem oraz dobrze rozumieli oczekiwania szefa. Oprócz tego znamienna jest umiejętność logicznego i analitycznego myślenia. W wielu firmach za dodatkowy wymóg uznaje się znajomość języka angielskiego.

Sprawdź oferty pracy

Asystenci biura znajdują zatrudnienie zarówno w małych, prywatnych przedsiębiorstwach, jak i wielkich korporacjach. Inną możliwością jest też praca w kancelariach radców prawnych, biurach rachunkowych lub urzędach.

Oceń artykuł