Porady Stanowiska Account executive – zakres obowiązków
17.05.2019 | 0 min czytania

Account executive – zakres obowiązków

17.05.2019 | 0 min czytania
Autor wpisu Pracuj.pl

Account executive zajmuje się szeregiem czynności związanych z opieką nad klientem. Chodzi w dużej mierze o ustalenie jego potrzeb i określenie wymagań dotyczących zlecenia. Osoba na tym stanowisku jest również odpowiedzialna za kontakt z mediami, sprzedaż usług marketingowych oraz przygotowywanie ofert handlowych. Do rozpoczęcia kariery w tym zawodzie konieczne jest ukończenie studiów wyższych – ekonomii, zarządzania, socjologii, psychologii lub marketingu. Szczególnie ważne okaże się doświadczenie zawodowe związane z branżą.

Główne obowiązki:

  • profesjonalna obsługa klienta
  • ustalanie przebiegu kampanii reklamowej
  • planowanie budżetu
  • stała współpraca z innymi działami firmy
  • monitorowanie działań konkurencji

Ścisła współpraca z kontrahentami i realizacja założonych celów sprzedażowych to zadania dla osób komunikatywnych, dobrze zorganizowanych, dynamicznych i samodzielnych w działaniu. Niezbędna będzie biegła znajomość języka angielskiego, wiedza z zakresu nowych technologii oraz umiejętność obsługi komputera.

Sprawdź oferty pracy

Account executive znajdzie pracę w agencjach interaktywnych i public relations, firmach związanych z reklamą, działach marketingu zarówno w mniejszych, jak i większych przedsiębiorstwach.

Oceń artykuł