Chcesz wiedzieć, jak powinno wyglądać profesjonalne CV, aby pracodawca od razu zwrócił na nie uwagę? A może zachodzisz w głowę, które techniki autoprezentacji mogą okazać się pomocne w trakcie rekrutacji? Szukanie pracy, a potem odnalezienie się w nowej firmie to czasami trudne wyzwanie. Z myślą o Tobie przygotowaliśmy cykl webinarów z profesjonalnymi poradami. Obejrzyj je i sprawdź, jak znaleźć wymarzone zatrudnienie!
Co znajdziesz w artykule?
• O cyklu Poradnik Pracuj.pl
• Wszystko, co musisz wiedzieć o CV
• Jak dobrze zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej?
• Zanim podpiszesz swoją pierwszą umowę
• O kreatywności i social mediach, czyli kilka słów o pracy w marketingu
• Trudne pytania podczas rekrutacji – jak łatwo sobie z nimi poradzić?
• Wskazówki dla każdego pracownika
O cyklu Poradnik Pracuj.pl
Wciąż wysyłasz aplikacje, ale w skrzynce nie masz żadnych odpowiedzi? A może już byłeś na rozmowie rekrutacyjnej, jednak stres znowu wziął górę i czujesz, że nie wypadłeś najlepiej? Nie martw się – właśnie znaleźliśmy dla Ciebie rozwiązanie! Wspólnie z naszymi ekspertami przygotowaliśmy cykl motywacyjno-poradnikowych webinarów. W poszczególnych odcinkach m.in. znani specjaliści ds. HR, mistrzowie storytellingu, employer brandingu, autoprezentacji i argumentacji, a także trenerzy języka, psycholodzy, adwokaci czy nawet znani youtuberzy przekażą Ci mnóstwo cennych wskazówek. W różnych blokach tematycznych dowiesz się wszystkiego o pisaniu CV, spotkaniach z rekruterem oraz życiu zawodowym!
Wszystko, co musisz wiedzieć o CV
W kilku pierwszych webinarach Ula Zając-Pałdyna – specjalistka od employer brandingu i ekspertka ds. HR – opowiada o faktach i mitach na temat CV, a także najbardziej popularnych błędach w standardowych aplikacjach. Sprawdź zatem, jak powinien wyglądać wzorowo wypełniony życiorys zawodowy. Poznaj też typowe wpadki, które już na samym starcie przekreślają Twoje szanse na zatrudnienie. Obejrzyj wszystkie odcinki, a w kolejnym kroku skrupulatnie popraw usterki w swoim CV, aby zdobyć upragnione zatrudnienie.
Zobacz wszystkie odcinki!
- Webinar 1 na YouTubie – „10 błędów w CV”
- Webinar 2 na YouTubie – „Fakty i mity na temat CV”
- Webinar 3 na YouTubie – „Q&A: wszystko, co chcesz wiedzieć o CV”
Jak dobrze zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej?
W kolejnym odcinku Poradnika Pracuj.pl Kamil Kozieł – założyciel IT School i PrezArtu – podpowiada, w jaki sposób stworzyć ciekawą prezentację, a także zaprzyjaźnić się z kamerą i zacząć dzięki niej zarabiać na życie. Z kolei Łukasz Grochowina – właściciel firmy EXPOSE – pokazuje ciekawe triki w Excelu, które przydadzą Ci się na rozmowie rekrutacyjnej, a później także w pracy. Nareszcie dzięki kilku prostym wskazówkom raporty, analizy i zestawienia przestaną Cię przerażać, a Twoje umiejętności analityczne znacznie wzrosną.
Wiedzę z autoprezentacji z pewnością dopełni webinar Luizy Nowak – która koordynuje wystąpienia dla prelegentów podczas jednej z największych branżowych konferencji w Polsce. Po obejrzeniu tego odcinka przekonasz się, że i Ty możesz zostać mistrzem PowerPointa. A może okazało się, że masz wkrótce rozmowę kwalifikacyjną po angielsku, a z tym językiem nie zawsze było Ci po drodze? Sprawdź, co trenerka Agnieszka Sokołowska doradza przed takim spotkaniem.
Zobacz wszystkie odcinki!
- Webinar 4 na YouTubie – „Jak skutecznie prezentować? Techniki, które musisz znać”
- Webinar 5 na YouTubie – „Must have Excela na rozmowie rekrutacyjnej i w pracy”
- Webinar 6 na YouTubie – „Prezentacja w PowerPoint – dobre praktyki i nagminne błędy”
- Webinar 7 na YouTubie – „Rozmowa kwalifikacyjna po angielsku”
Zanim podpiszesz swoją pierwszą umowę
Chcesz wiedzieć, w jaki sposób zmieniło się prawo pracy, po tym jak nastała pandemia koronawirusa? Koniecznie posłuchaj rozmowy adwokatki Agaty Kołodziejczyk i specjalistki ds. HR Uli Zając-Pałdyny. Sprawdź też rady adwokatów z kancelarii kPM Legal (Agaty Kołodziejczyk i Jakuba Zawadzkiego), którzy w prosty i przystępny sposób przekazują wskazówki o tym, co warto wiedzieć przed podpisaniem w nowej firmie standardowej umowy. Z kolei Jowita Michalska z Digital University – założycielka jednej z wiodących organizacji edukacyjnych w Polsce – opowiada o globalnych trendach technologicznych i kompetencjach przyszłości, które warto przyswoić, aby sprostać potrzebom zdigitalizowanego rynku.
Zobacz wszystkie odcinki!
- Webinar 8 na YouTubie – „Prawo pracy w nowej rzeczywistości”
- Webinar 9 na YouTubie – „Zawieranie umowy o pracę – o czym warto wiedzieć?”
- Webinar 10 na YouTubie – „Kompetencje przyszłości a rynek pracy”
O kreatywności i social mediach, czyli kilka słów o pracy w marketingu
Chciałbyś rozpocząć karierę z przytupem? Nie pomiń webinaru z Tomaszem Graszewiczem – strategiem i prezesem agencji reklamowej Up. Posłuchaj o tym, dlaczego dzisiaj warto być kreatywnym. Z kolei Rafał Masny – znany youtuber i celebryta – na podstawie własnych doświadczeń opowie o tym, w jaki sposób serfowanie po sieci każdego dnia zmienia nasze życie. Natomiast Ania Ledwoń – pasjonatka marketingu i mediów społecznościowych – spróbuje wyjaśnić, na czym polega praca typowego marketera.
Zobacz wszystkie odcinki!
- Webinar 11 na YouTubie – „Kreatywność na start, czyli jak rozpocząć karierę z przytupem”
- Webinar 12 na YouTubie – „Jak internet połknął media i co to oznacza dla Ciebie?”
- Webinar 13 na YouTubie – „Nic nie robi, tylko na fejsbuku siedzi – o pracy w marketingu”
Trudne pytania podczas rekrutacji – jak łatwo sobie z nimi poradzić?
Tym razem Ula Zając-Pałdyna skupi się na trudnych pytaniach rekrutacyjnych, które potencjalnym kandydatom spędzają sen z powiek. Gdy już poczujesz się pewnie, warto posłuchać w kolejnym webinarze, jakie pytania zadać rekruterowi, by podczas spotkania wypaść profesjonalnie.
Zobacz wszystkie odcinki!
- Webinar 14 na YouTubie – „10 trudnych pytań na rozmowie rekrutacyjnej – jak na nie odpowiedzieć?”
- Webinar 15 na YouTubie – „10 pytań, które warto zadać rekruterowi”
Wskazówki dla każdego pracownika
Nasz cykl poradnikowy zamykamy serią wskazówek, które przydadzą się w pracy… i nie tylko! Jeśli czasami chciałbyś, aby Twoja doba była jak z gumy, naucz się bardziej efektywnie zarządzać swoim czasem. Pomoże Ci w tym Monika Dąbrowska – trenerka i managerka z 20-letnim doświadczeniem. Z kolei o tym, jak argumentować i przekonywać rozmówcę do swojego zdania, a także o kształtowaniu charyzmy, opowie prezes Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu Mateusz Dąbrowski. Na koniec Sabina Dąbrowska-Olbryś – trenerka rozwoju osobistego i kompetencji przywódczych – poruszy kwestie związane z inteligencją emocjonalną i nauczy Cię w odpowiedni sposób zarządzać swoimi odczuciami.
Zobacz wszystkie odcinki!
- Webinar 16 na YouTubie – „Zarządzanie czasem – czego warto nauczyć się od najbardziej efektywnych ludzi”
- Webinar 17 na YouTubie – „Sztuka argumentacji, jak sprawnie argumentować?”
- Webinar 18 na YouTubie – „Charyzma – jak zacząć ją w sobie kształtować?”
- Webinar 19 na YouTubie – „Zarządzanie emocjami, co warto wiedzieć o emocjach”