Tracy, Gitomer, Holmes – to zaledwie kilku spośród licznych autorów - sprzedawców i biznesmenów - którzy wprowadzają czytelnika w świat skutecznej sprzedaży. Zapoznając się z treścią książek, odkryjesz nowe techniki sprzedażowe, a także zgłębisz zagadnienia, takie jak: psychologia sprzedaży, prowadzenie rozmów handlowych i budowanie trwałych relacji z klientami.
Oferty z kategorii handel – marketing znajdziesz TUTAJ.
Pytania na rozmowie kwalifikacyjnej - sprzedawca
„Jakie podejmujesz działania, aby budować trwałe relacje z klientami?”, „Jaki jest Twój największy sukces sprzedażowy?”, „Co najbardziej motywuje Cię do pracy?” – uczestnicząc w rekrutacji na stanowisko sprzedawcy, możesz usłyszeć tego typu pytania. Aby wywrzeć korzystne wrażenie, zastanów się nad swoją motywację, przypomnij sobie, co osiągnąłeś i co robisz, aby działać skuteczniej.
7 pytań na rozmowie o pracę – stanowisko sprzedawcy
Książki dla handlowca
Rekruter może chcieć zweryfikować, czy rozwijasz się zawodowo. W tym celu może zapytać np. o publikacje branżowe, które ostatnio przeczytałeś. Pozycje książkowe, na które warto zwrócić uwagę, to na przykład:
- J. Gitomer, Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
W „biblii” Gitomera znajdziesz odpowiedzi na pytania, które zadaje sobie każdy handlowiec. Dowiesz się, jak rozmawiać z klientami oraz jak tworzyć atrakcyjne oferty.
- J. Gitomer, Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12,5 zasady genialnej sprzedaży
Na kartach książki o wyrazistej, czerwonej okładce znajdziesz solidną dawkę motywacji. Czytając, poznasz również sekret skutecznej sprzedaży i dowiesz się, jak budować trwałe relacje z klientami.
- B. Tracy, Psychologia sprzedaży
Szukasz książki pełnej ćwiczeń i zadań, które pomogą Ci utrwalić świeżo zdobytą wiedzę o skutecznej sprzedaży? Jeśli tak, to świetnie trafiłeś.
- B. Tracy, M. Tracy, Nieograniczony sukces w sprzedaży
Duża konkurencja i trudna sytuacja gospodarcza nie muszą stanowić przeszkód na Twojej drodze do sukcesu. Autorzy radzą, jak – mimo ograniczeń – znaleźć się w gronie najskuteczniejszych handlowców.
- Z. Ziglar, Sztuka profesjonalnej sprzedaży
Garść porad, które pomogą Ci nie tylko realizować cele sprzedażowe, ale również znaleźć równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.
- T. Hopkins, Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży
Chcesz dowiedzieć się, gdzie szukać klientów, jak diagnozować ich potrzeby oraz w jaki sposób finalizować sprzedaż? Odpowiedzi znajdziesz w książce Hopkinsa.
- J. Gut, W. Haman, Handlowanie to gra
Zależy Ci na tym, by poczuć się profesjonalistą, który nie tylko zaspokaja potrzeby klienta, ale również realizuje własne cele i osiąga sukcesy? Gut i Haman podpowiedzą Ci, jak tego dokonać.
- K. Hogan, Psychologia perswazji
Politycy, biznesmeni oraz specjaliści, którzy osiągają sukcesy w różnych obszarach, potrafią skutecznie przekonać innych do swoich racji. Poznaj sekret powodzenia wybitnych jednostek i pokonaj lęk przed działaniem.
- L. Richardson, Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych
Jak zaangażować w rozmowę klienta, który może wybierać spośród dziesiątek, jeśli nie setek, ofert? Trzeba wyróżnić się w tłumie. Linda Richardson podpowiada, jak to zrobić.
- C. Holmes, Zarządzanie sprzedażą. Praktyki najlepszych. Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami
Z książki autorstwa Cheta Holmesa dowiesz się, co to znaczy pracować mądrze, jak skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe oraz co zrobić, by doprowadzać transakcje do szczęśliwego końca.
Miłej lektury!
7 sekretnych porad, jak skutecznie sprzedawać produkty