Kundendienst w Shell – niemiecka jakość Twojej kariery

Kategoria


Autor:
Iga Pazio Ocena treści 1/5 (1)
Kategoria:
Ocena treści 1/5 (1)

Dział Obsługi Klienta (Customer Service Centre) w Języku Niemieckim to ważna jednostka Shell Business Service Centre w Krakowie, będącego centrum biznesowych operacji jednej z największych firm na świecie. Nasi pracownicy odpowiadają za kontakty z klientami Shell pochodzącymi z Niemiec, Austrii i Szwajcarii – bardzo ważnych rynków dla Shell w Europie. Poszukujemy zmotywowanych osób posługujących się językiem niemieckim, pragnących dynamicznie rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku biznesowym.

688x60px

 

Customer Service Centre – napędzamy globalny biznes:

Tworzymy zespół kilkuset specjalistów, posługujących się językiem niemieckim w codziennych relacjach biznesowych
Wspieramy niemieckojęzycznych klientów biznesowych Royal Dutch Shell, największej firmy świata według magazynu Fortune w 2012 i 2013 r.
Kreujemy relacje Shell z klientami z rynku kart paliwowych, na którym jesteśmy jednym ze światowych liderów
Współpracujemy z zagranicznymi przedstawicielami Shell realizującymi zadania w Hamburgu i Wiedniu

 

Niemiecka energia dla Twojej kariery:
Odpowiadając za międzynarodowe operacje Shell w obszarze kart paliwowych, codziennie kontaktujemy się z firmami transportowymi, flotowymi i leasingowymi operującymi na rynku niemieckim, austriackim i szwajcarskim. Jako dynamicznie rosnący zespół złożony z młodych specjalistów, poszukujemy kandydatów otwartych na wiedzę, posługujących się biegle językiem niemieckim. Należymy do zespołu Shell Business Service Centre zatrudniającego już 2000 osób, posługujących się 18 językami obcymi – wśród których niemiecki pełni jedną z wiodących ról.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli jesteś:
Kompetentny – bo znasz dobrze język niemiecki
Kontaktowy – lubisz rozmawiać i negocjować
Pomysłowy – szukasz ciekawych zadań i szybko się uczysz
Wymagający – bo chcesz się rozwijać i szkolić
Otwarty – na nowe doświadczenia i wiedzę biznesową

Z nami nauczysz się:
Efektywnie używać języka na międzynarodowym poziomie
Kreatywnie stawiać czoła zawodowym wyzwaniom
Skutecznie budować relacje biznesowe z zagranicznymi partnerami
Szybko poszerzać swoją wiedzę dzięki szkoleniom

Eksperci mówią sami za siebie

Grzegorz Mucha
CSC Operations Manager

Każdego dnia kierowany przeze mnie zespół pozostaje w kontakcie z przedsiębiorcami, przedstawicielami firm transportowych oraz flotowych, a także ze specjalistami firmy Shell z centrali DACH w Hamburgu. DACH – czyli Niemcy, Austria i Szwajcaria – to największy rynek dla Shell w Europie. W naszej pracy zajmujemy się obsługą klientów w obszarze kart paliwowych dla firm. Nowy projekt, w ramach którego będziemy wdrażać nowe rozwiązania dla niemieckojęzycznych klientów, to ogromna szansa na rozpoczęcie międzynarodowej kariery w Shell. Praca w Dziale Obsługi Klienta Biznesowego daje możliwość stałego rozwoju kompetencji językowych i biznesowych w dynamicznym zespole, liczącym blisko 200 specjalistów operujących językiem niemieckim.

Markus Mueller
CSC Deputy Operations Manager

W krakowskim Shell Business Service Centre pracuję od 5 lat. W tym czasie udało mi się już dwukrotnie awansować. Aktualnie zajmuję stanowisko managera w Dziale Obsługi Klienta. Dzięki temu mam możliwość obserwować, jak rozwijają się kariery setek ambitnych polskich specjalistów. Ich zdolności lingwistyczne rozwijane w Shell są tak imponujące, że nieraz trudno jest mi odróżnić ich od niemieckich ekspertów. Dzięki codziennym kontaktom z międzynarodowymi klientami oraz licznym szkoleniom mój zespół zdobywa także bezcenne doświadczenie biznesowe. Znajomość języka niemieckiego to dziś szansa na ciekawe projekty i prawdziwe zawodowe wyzwania. Z własnego doświadczenia wiem, że praca w strukturach Shell umożliwia dynamiczny rozwój zawodowy i efektywne wykorzystanie kompetencji językowych.

fot_ogloszenie_688x454Krótko o firmie
Shell Business Service Centre w Krakowie to strategiczna jednostka grupy Royal Dutch Shell, globalnego giganta branży petrochemicznej i energetycznej, największej firmy świata wg rankingu magazynu Fortune w 2012 i 2013 r. Tworzy ją międzynarodowy zespół 2000 specjalistów pracujących w 18 językach, odpowiedzialnych za kluczowe operacje biznesowe w ramach globalnej sieci spółek Shell. Stanowimy istotną część międzynarodowego zespołu, łączącego niemal 90 tys. pracowników w ponad 80 państwach. Dołącz do nas – rozwijamy się i rekrutujemy przez 12 miesięcy, 365 dni w roku!

Oceń artykuł


Narzędzia