28.11.2017

Elegancki strój do biura – 5 szczegółów, na które warto zwracać uwagę

Jaki krawat do białej koszuli i czarnego garnituru? Apaszka czy łańcuszek z efektowną zawieszką? Zanim pójdziemy do biura, stajemy w obliczu dylematów dotyczących naszego wizerunku. Adekwatny ubiór, dopasowane dodatki, delikatna biżuteria, makijaż biznesowy i subtelne perfumy – to czynniki, które sprawiają, że możemy wyglądać i czuć się dobrze w miejscu pracy.    Biurowy savoir vivre […]

28.11.2017

5 sposobów na rozwijanie komunikatywności

Komunikatywność, czyli umiejętność słuchania i jasnego formułowania wypowiedzi, jest ważna w życiu zawodowym. Chcąc rozwijać tę kompetencję, możemy np.: uważnie słuchać rozmówców, prosić o feedback, wyciągać wnioski z nieporozumień, starać się kontrolować emocje oraz dbać o poprawność wypowiedzi. Komunikatywność – definicja Osoba komunikatywna to ktoś, kto uważnie słucha i formułuje jasne, zrozumiałe komunikaty. Potrafi również […]

28.11.2017

8 sposobów na to, jak zjednywać sobie współpracowników

W środowisku pracy obowiązują określone normy zachowań, które powinniśmy respektować, jeśli chcemy cieszyć się zaufaniem i sympatią. Duże znaczenie mają również: uczciwość i lojalność wobec współpracowników, okazywanie im empatii oraz słuchanie tego, co do nas mówią. Szacunek, pochwały oraz panowanie nad własnymi reakcjami także pomagają w zjednywaniu sobie ludzi.    Co robić, by być lubianym […]